13 de desembre de 2023

Vine i explica'ns quines són les necessitats

de la regidoria d'Esports

El 16 de novembre passat va tenir lloc la jornada «Vine i explica'ns quines són les necessitats de la regidoria d'Esports» que tenia com a objectiu ajudar a confeccionar el nou PAM i en la qual van participar més de 200 electes i tècnics d'esports dels ens locals de la província.

A continuació, podeu trobar l'informe complet de resultats de la jornada, la gravació íntegra de la sessió, una galeria d'imatges i una breu enquesta de satisfacció.

Informe

Enquesta

Fotografies

El Pla d’actuació de mandat (PAM)  de la Diputació de Barcelona en matèria d’esports ha acompanyat i enfortit el món municipal durant el mandat passat, a través de cinc grans eixos de suport: foment de l’equitat i l’esport per a tothom; promoció d’una pràctica esportiva sostenible i educadora, oberta al medi natural i al medi urbà; consolidació de la xarxa d’equipaments esportius, i protecció del sistema esportiu del territori. Aquests cinc pilars ens han orientat a l’hora de prestar serveis i suport als municipis.

L’esport i l’activitat física són elements de primera magnitud com a eines per treballar la integració social i fomentar polítiques d’igualtat que formin en valors, per millorar la salut i l’autoestima personal. És un àmbit crucial de l’actuació local que genera oportunitat, equitat i benestar social.

9.00 Acreditacions
9.30 Inauguració a càrrec del president de l’Àrea d’Esports i Activitat Física, David Escudé
9.50 Presentació de la jornada i de les dinàmiques participatives previstes
10.00 Dinàmica de grups per detectar les necessitats prioritàries, en aquests moments, dels ens locals