Novetats

 

10/10/2024

1,23 milions de viatgers es van allotjar el juliol i agost als establiments de les comarques de Barcelona, el que suposa un lleuger descens respecte el mateix període de l’any anterior (-3,5%). En canvi, s’hi estan més dies (3,95 de mitjana) i gasten més: 741,7 euros de mitjana.

26/09/2024

La 3a edició del festival, que tindrà lloc tots els caps de setmana d’octubre, descobreix la natura i la gastronomia de l'Anoia, el Bages, el Moianès i Osona.

25/09/2024

La Diputació de Barcelona, juntament amb la Cambra de Comerç de Barcelona i els ens comarcals, han reprès els Tallers de Turisme, formacions per millorar la competitivitat i la gestió de les empreses, serveis i destinacions turístiques de la província de Barcelona. 

16/09/2024

La Diputació de Barcelona ha presentat dijous 12 de setembre el calendari i primeres actuacions del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació (PSTD) Costa Barcelona Delta Llobregat, un projecte dotat amb 2 milions d’euros de fons Next Generation per fomentar un turisme sostenible de sol i platja al Delta del Llobregat.

21/08/2024

Des del 22 d'agost, l'estand de la Diputació de Barcelona a l’America's Cup Village (Race Village), situat al Moll de la Fusta de Barcelona, dona a conèixer els atractius turístics de la província, activitats esportives, culturals, propostes sostenibles i iniciatives durant la celebració d'aquest esdeveniment, que té lloc a Barcelona del 22 d’agost al 15 d'octubre.

En aquest espai, la Diputació de Barcelona organitza activitats familiars, tallers i altres propostes que es poden consultar al web creat per a l’ocasió, on també es publiquen els plans que es poden dur a terme a les comarques de Barcelona durant les dates de la competició nàutica.

15/07/2024

El 81% dels turistes d’aigües profundes que visiten les comarques de Barcelona, és a dir, aquells que hi practiquen activitats nàutiques com vela o paddle surf, és internacional, segons l’informe sobre Turisme Blau elaborat per l’Observatori del Turisme a Barcelona: ciutat i regió. Aquesta tipologia de turista fa una estada mitjana (8,9 nits) molt superior a la del conjunt de visitants (5,4 nits), majoritàriament viatja en parella (66,5 %) i visita la destinació per primera vegada (61,3 %). 

14/06/2024

Cadascun d’ells farà ruta amb la seva família per una comarca (Bages, Baix Llobregat, Berguedà, Maresme, Moianès, Osona, Penedès, Vallès Occidental i Vallès Oriental) i explicarà la seva experiència a Instagram, en una acció impulsada per la Diputació de Barcelona.

El tret de sortida del viatge serà una trobada aquest divendres a la tarda a la plaça de la catedral de Barcelona, i des d’allà cadascuna de les famílies viatgeres sortirà cap a la comarca assignada, per on faran ruta tot el cap de setmana. En els propers dies, els influencers aniran explicant la seva experiència als seus perfils d’Instagram.

L’objectiu d’aquesta acció, impulsada per la Diputació de Barcelona sota la marca turística Barcelona és molt més, és augmentar la notorietat de l’oferta turística de les comarques de Barcelona, especialment entre el públic familiar.

11/06/2024

Santa Susanna serà la seu de la VII Trobada de Gestors de la Xarxa de Destinacions Turístiques Intel·ligents (DTI) que es farà durant el primer semestre del 2025. L’empresa pública Segittur serà l’encarregada d'organitzar el conclave conjuntament amb l’Ajuntament de Santa Susanna i la Diputació de Barcelona, que és la promotora de la xarxa DTI a la província.

D’aquesta manera, el municipi es converteix en el primer de Catalunya a acollir i organitzar una de les trobades dels gestors de la xarxa DTI. La primera cimera es va fer l’any 2018 a Alcalá de Henares. Des de llavors, ja se n’han fet cinc més: Aranjuez, Palència, El Ejido, Gijón i Tenerife.

11/06/2024

Els turistes de la Regió de Barcelona (província de Barcelona excepte Barcelona ciutat) qualifiquen la seva experiència turística amb un 8,28 sobre 10, segons l’Índex de Reputació Online (iRON). Aquest índex continua el seu creixement sostingut dels darrers anys i assoleix el seu millor resultat històric, una centèsima més que l’any passat i una dècima més que fa 5 anys. Així ho recull el Monitor de reputació turística online 2024 del Laboratori de Turisme de la Diputació de Barcelona, elaborat a partir de 2,1 milions d’opinions en línia d’usuaris als principals portals turístics, i que enguany arriba a la 8a edició. Tots els sectors analitzats a l’informe (allotjaments, restaurants i atractius turístics) obtenen una valoració més elevada que l’any passat.

S'estan mostrant 1 - 9 de 191 resultats.