Cercles de comparació intermunicipal: Oficines Municipals d'Informació al Consumidor (OMIC)
El Cercle de Comparació Intermunicipal de les Oficines Municipals d'Informació al Consumidor és un instrument de suport a l'avaluació i millora de la prestació del servei que faciliten les oficines municipals d'informació i defensa del consumidor a la ciutadania. La iniciativa està impulsada pel Servei de Programació de l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital i el Servei de Suport a les Polítiques de Consum de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública de la Diputació de Barcelona.
Aquest projecte pretén la millora de la qualitat dels serveis a partir de la definició i validació d'indicadors de les OMICs de cada municipi, l'anàlisi de resultats, i la comparació entre diferents serveis de consum per identificar punts forts i oportunitats de millora. Amb aquesta finalitat es desenvolupen una sèrie de tallers pràctics que compten amb la participació activa de diferents tècnics municipals amb responsabilitat sobre les OMIC com a espai de reflexió, intercanvi d'experiències i posada en comú de problemàtiques i situacions concretes.
Podeu trobar més informació a la pàgina web general de Cercles.