13/11/2017 17:38 h.

A Cubelles torna la setmana del consum responsable

Font: Ajuntament de Cubelles

Del 20 al 26 de novembre, l’ajuntament organitza diferents activitats per a tots els públics.

L’Ajuntament de Cubelles se solidaritza novament amb la setmana del consum responsable i organitzat un seguit d’activitats per apropar la sensibilització i conscienciació social per un estil de vida respectuós amb l’entorn i el foment del consum responsable. En aquest sentit s’han programat activitats i tallers a les escoles del 20 al 26 de novembre.

Les activitats són:

Dilluns 20 de novembre
Taller Oh, la joguina no juga! al Vora del Mar, amb l’objectiu d’iniciar als infants de P5 en l’àmbit del consum responsable.

Dimarts 21 de novembre
Taller De l’escola al centre comercial al Charlie Rivel, amb l’objectiu de conscienciar als infants sobre drets com a persones consumidores i consum responsable.

Xerrada Economia Domèstica. Organitzada per l’AMPA de l’Escola Charlie Rivel.

Dimecres 22 de novembre
Taller Oh, la joguina no juga! al Charlie Rivel, amb l’objectiu d’iniciar als infants de P5 en l’àmbit del consum responsable.

Divendres 23 de novembre
Mercat setmanal de Cubelles. Identificació de les parades i els productes autòctons amb el distintiu Origen Garraf.
Hora: De 9.00 h a 14.00 h.
Lloc: Mercat a Cubelles.

Dissabte 24 de novembre
Taller familiar Master Chef Responsable. Taller de cuina on aprendrem a cuinar amb productes de proximitat de manera responsable.
Hora: Al llarg del matí.
Lloc: Al costat de l’Oficina de Turisme de la platja (en cas de pluja l’activitat quedaria ajornada).

Diumenge 25 de novembre
Descobreix el Foix de la mà d’un guia expert que ens mostrarà la flora i la fauna de la desembocadura del Riu.
Hora: 11.00 h.
Punt de Trobada: Oficina de Turisme de la platja.
Inscripcions: www.cubelles.cat