14/01/2020 14:20 h.

Sessió informativa de presentació del Catàleg de Serveis 2020 en els àmbits del benestar, la salut, el consum, la igualtat i la cohesió social

• Data: dilluns 20 de gener.
  • Horari: de 10 h a 12.30 h.
  • Lloc: Espai Francesca Bonnemaison (Sant Pere més Baix, 7 de Barcelona).

Destinataris:

• Regidores i regidors de cada àmbit.
  • Personal tècnic o cap de cada ajuntament en la matèria.
  • Caps de servei de l’Àrea.

Preguem confirmeu l'assistència a l'adreça electrònica: gs.salutpc@diba.cat

El Catàleg de Serveis és un dels instruments vertebradors de la cooperació local, principal objectiu de la Diputació de Barcelona i, com a tal, es presenta com el recull, ordenat i sistematitzat, del conjunt de recursos que aquesta corporació posa a disposició dels seus destinataris: els governs locals de la província de Barcelona.

En definitiva, a més de difondre de manera integrada l'oferta corporativa de recursos, volem avançar en el camí de millora contínua en la transparència i l'accés a la informació dels governs locals, en especial dels municipis de dimensió més reduïda, sobre els recursos que la corporació posa al seu abast.

L'Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar té com a finalitat acompanyar els municipis a repensar i enfortir les polítiques socials locals per garantir els drets de la ciutadania, així com per promoure el benestar, la salut, el consum, la igualtat i la cohesió social.

El Catàleg de serveis 2020 inclou en aquest àmbit 60 recursos d'assistència i cooperació que la Diputació de Barcelona posa a l'abast dels governs locals per al suport a la prestació de serveis i la realització d'activitats locals. Els recursos s'agrupen en les tipologies i classes següents: 25 recursos tècnics, 16 recursos econòmics i 19 recursos materials.

Per a aquesta raó us volem convidar a aquesta sessió informativa per presentar-lo i resoldre els dubtes que puguin sorgir. El Catàleg de serveis 2020 entra en vigor el 10 de gener del 2020, coincidint amb l'obertura del termini de presentació de sol·licituds a través del Portal de tramitació.

Us esperem.

9.45 h. Rebuda dels assistents.

10 h. Presentació general.

Presenta: Coordinadora de l’Àrea, Teresa Llorens, acompanyada de les gerentes i gerent.

Intervenció general i presentació de les novetat dels àmbits.

10.45 h. Torns de paraules dels assistents.

11.30 h. Cafè al pati.