Sessió de treball del Pla de Millora dels Serveis Públics de Consum en municipis de menys població

Imatge: Diputació de Barcelona

01/07/2024 11:17 h.

Dins del marc del Pla de Millora dels Serveis Públics de Consum, el passat 17 de juny va tenir lloc al municipi de Vacarisses una sessió específica de treball per a definir com millorar el suport, que ja es dona des del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació, als municipis amb menys habitants de la demarcació, amb l’objectiu de garantir que tots els ciutadans i ciutadanes gaudeixin de la protecció dels seus drets com a persones consumidores amb iguals condicions.

• Nova tarifa elèctrica

31/05/2021 10:25 h.

Entra en funcionament l'1 de juny amb la finalitat de fomentar l'estalvi energètic, l'eficiència, l'autoconsum i el desplegament del vehicle elèctric.

• Canviem a Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social

30/04/2021 11:06 h.

D’acord amb el procés de transformació de les polítiques socials dels ens locals que estem impulsant durant aquest Mandat, el Ple de la Diputació de Barcelona d'ahir 29 d'abril va aprovar un canvi de denominació de l'Àrea en què ens trobem, la qual passa a anomenar-se Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social.

• Curs de Mediació a distància

25/03/2021 12:55 h.

És un curs dirigit als tècnics municipals de consum.  Consta de 20 hores en format videoformació amb aula virtual i començarà el 12 d’abril. Més informació.

• Campanya del Dia del Consumidor en evitar fraus en el comerç electrònic

11/03/2021 12:13 h.

El 15 de març és el Dia Mundial dels Drets del Consumidor

. La Diputació de Barcelona impulsa una campanya de suport als municipis amb consells als consumidors per a una compra segura a Internet

. L’increment de les operacions de comerç electrònic i la incorporació de grups de població que fins ara no utilitzaven aquest canal de compra o que el feien servir de manera ocasional, han comportat un augment de les reclamacions

• El nou etiquetatge energètic entrarà en vigor al març

24/02/2021 10:13 h.

L'etiquetatge energètic es renova a partir de l'1 de març de 2021, per estalviar temps i energia, comprenent d'un sol cop d'ull, quant consumeix aquest nou forn que ens volem comprar, quant soroll fa el rentavaixelles, o les característiques tècniques com la despesa d'aigua d'una rentadora.

S'estan mostrant 51 - 55 de 183 resultats.