Sessió de treball del Pla de Millora dels Serveis Públics de Consum en municipis de menys població

Imatge: Diputació de Barcelona

01/07/2024 11:17 h.

Dins del marc del Pla de Millora dels Serveis Públics de Consum, el passat 17 de juny va tenir lloc al municipi de Vacarisses una sessió específica de treball per a definir com millorar el suport, que ja es dona des del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació, als municipis amb menys habitants de la demarcació, amb l’objectiu de garantir que tots els ciutadans i ciutadanes gaudeixin de la protecció dels seus drets com a persones consumidores amb iguals condicions.

• La Diputació de Barcelona ofereix assessorament personalitzat i gratuït en les reclamacions per les clàusules abusives dels bancs

Font: Arxiu SSPC

18/07/2017 12:54 h.

La Diputació i l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona presenten un conveni per a l’atenció personalitzada dels consumidors. L’acord s’estendrà a la resta de col·legis professionals de la demarcació i preveu el desplaçament d’advocats a les dependències municipals.

• Tercer curs amb grans empreses: transport aeri i terrestre

17/07/2017 12:05 h.

Continuant amb la línia iniciada fa dos anys, els propers 28 i 29 de setembre es realitzarà el curs: La gestió de les reclamacions de les persones consumidores en el sector del transport aeri i terrestre.

• La protecció dels nostres dispositius mòbils

03/07/2017 11:04 h.

Els nostres dispositius mòbils: smartphones, tablets o portàtils, emmagatzemen molta informació personal privada i són la porta d'accés a molts serveis personals i, per tant, cal cuidar-los i protegir-los. Per aquest motiu us facilitem tota una sèrie de consell fàcilment aplicables.

• Des d'avui finalitza el Roaming per a tota la Unió Europea

15/06/2017 18:36 h.

El final dels recàrrecs per usar el mòbil a l'estranger poden tenir límits, es aconsellable llegir les noves condicions si som usuaris que fem un gran ús d’aquests serveis a l’estranger.

Ja podem trucar, enviar SMS o connectar-nos a Internet amb el telèfon o un dispositiu mòbil des d'un altre estat membre de la Unió Europea (28 països) sense haver de pagar recàrrecs d'itinerància o roaming; és a dir, al mateix preu que en el país de residència.

Si viatgeu fora de la Unió Europea, abans informeu-vos de les tarifes que cobra el vostre operador per fer o rebre trucades, per enviar o rebre missatges i per accedir a Internet des del país de destí.

+ Informació

• Campanyes d'inspecció en establiments comercials durant el mes de juny

01/06/2017 08:00 h.

Porta entrada comerç. Amb el títol "Establiments comercials, Serves de qualitat."

La finalitat principal de les campanyes d'inspecció és verificar el compliment de la normativa relacionada amb la defensa dels drets de les persones consumidores.

Aquest mes s'iniciaren les campanyes d'inspecció informatives a diferents zones comercials i a diferents mercats no sedentaris dels municipis de:

• Abrera
    • Castellbisbal
    • Cervelló
    • El Prat de Llobregat
    • Sta. Coloma de Cervelló

S'estan mostrant 166 - 170 de 183 resultats.