Cloenda de la 14a edició del Cercle de Comparació Intermunicipal de Seguretat Alimentària (CCISAM)

Data: dimecres, 29 de novembre de 2023

Horari: de 9.45 h a 13.30 h

Lloc: Auditori del Pati Manning. C. Montalegre, 7. Barcelona.

L'objectiu de la jornada és presentar els resultats i les dades més rellevants de la 14a edició del CCISAM i aprofitarem la trobada per ampliar coneixements, en aquest cas sobre el Reial Decret 1021/2022, de 13 de desembre, pel qual es regulen determinats requisits en matèria d’higiene de la producció i comercialització dels productes alimentaris en establiments de comerç al detall.

Programa i ponències de la jornada

9.45 h Benvinguda

10.00 h Conferència inaugural Real Decreto 1021/2022. Higiene de los productos alimenticios en establecimientos de comercio al por menor

Blanca Ortega Medina. Tècnica superior a l’Área de Gestión de Riesgos Biológicos de la Agencia de Seguridad Alimentaria y Nutrición (AESAN).

11.00 h Pausa

11.45 h Presentació dels resultats del Cercle

Indicadors en transformació: l’efecte de factors externs

Ramon Dordal Zueras. Cap de la Secció de Suport a l'Activitat Economicofinancera Municipal. Servei de Programació. Àrea de Serveis Generals i Transició Digital. Diputació de Barcelona.

Resultats de la 14a edició

12.30 h Experiències municipals i debat

Sílvia Farriol Pérez. Ajuntament de Granollers.

Tamara Rodríguez Berrocal. Ajuntament de Cambrils.

Modera: Magda Bertran Ribera. Cap de Secció de Salut Pública. Servei de Salut Pública. Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública. Diputació de Barcelona.

13.30 h Cloenda