Novetats

 

11/11/2022

La Diputació de Barcelona participa a la primera edició de la Festa Arrels, que tindrà lloc el dissabte 19 de novembre d’11 a 20 h al Museu Marítim de Barcelona. Les propostes turístiques de les comarques de Barcelona tindran presència en un estand sota la marca turística de la Diputació, Barcelona és molt més, que també oferirà una xerrada sobre els paisatges vinícoles de les denominacions d’origen de la demarcació de Barcelona, a càrrec de la comunicadora sommelier Meritxell Falgueras.

Així mateix, productors de la Xarxa de Productes de la Terra seran presents al Mercat de Pagès Arrels, que comptarà amb una quarantena de parades on es podrà comprar productes i descobrir la qualitat dels aliments produïts per la pagesia de proximitat de la ciutat. 

La festa, que organitza la revista i plataforma de divulgació sobre l’entorn rural al món urbà Arrels, també comptarà amb tastos de productes, xerrades, activitats per al públic infantil i un concert a càrrec de Mazoni. L’entrada és gratuïta. 
 

04/11/2022

La Diputació de Barcelona, a través de la seva marca turística Barcelona és molt més, participarà del 7 al 9 de novembre a la World Travel Market de Londres per donar a conèixer l’oferta turística de les comarques de Barcelona.

En concret, hi serà present amb la marca Costa Barcelona sota el paraigües de l’Agència Catalana de Turisme en l’estand de Catalunya. Turisme de la Diputació de Barcelona vol fer promoció de la Destinació Barcelona i millorar el seu posicionament en el mercat britànic, ja que és un mercat estratègic de mitja distància i, per tant, prioritari per a la promoció turística.

La World Travel Market, dirigida als agents i professionals del sector, és una de les fires del sector turístic de l’àmbit professional més importants de la indústria turística a escala internacional.

27/10/2022

L’experiència turística a l’Entorn de Barcelona (província de Barcelona excepte Barcelona ciutat) obté un Índex de Reputació Online (conegut com a iRON) de 8,27 sobre 10 aquest any, 14 dècimes per sobre respecte fa quatre anys. Així ho recull la 7a edició del Monitor de reputació turística online 2022 del Laboratori de Turisme de la Diputació de Barcelona, elaborat a partir d’1,7 milions d’opinions d’usuaris acumulades als principals portals turístics a data abril del 2022 sobre 18.000 recursos d’allotjaments, restaurants i atractius turístics de la província.

L’estudi referma la recuperació de l’activitat turística i la consegüent reactivació en la generació d’opinions dels clients, amb més de 155.000 noves opinions en l’edició de l’estudi del 2022 respecte l’any anterior. 

La cultura, les atraccions turístiques i la natura són les temàtiques que recullen el major nombre d’opinions de la destinació (amb un 31%, 18 % i 17% d’opinions del sector, respectivament), seguit de platges i comerç. Un cas a destacar és el de l’enoturisme, que tot i que concentra poques opinions (un 2% del total) es reafirma com l’experiència més satisfactòria del tot el territori, amb un índex del 9,20 sobre 10.

Tenint en compte la distribució per comarques, totes recullen més opinions que l’any anterior, sent les comarques de l’interior les que lideren el creixement, amb un + 14 % a Paisatges Barcelona (Anoia, Bages, Osona i Moianès) o + 17 % en el cas de Pirineus Barcelona (Berguedà), tot i que s’observa una elevada concentració de l'activitat reputacional a les comarques properes al litoral.

Pel que fa als sectors, els allotjaments recullen 50.000 noves opinions, tot i que decau lleugerament la valoració respecte l’any anterior, amb un 8,07 de nota global. Pel que fa als restaurants, reuneix 18.000 noves opinions i el seu iRON es manté en un 7,97. Per contra, el sector dels atractius turístics augmenta en un 14 % el nombre d’opinions respecte el seu històric, el que suposa quasi 70.000 noves opinions en un any, i rep un iRON de 8,81, per sobre del 8,79 de l’edició anterior.

Entrant en detall en els atractius turístics concrets de la destinació, els que acumulen més opinions i els que han estat més ben valorats són: Monestir de Montserrat, Plaça Major de Vic o Castell de Cardona, en patrimoni cultural; Circuit Barcelona-Catalunya i Estadi Cornellà-El Prat, en turisme actiu/esportiu; Parcs de Collserola i del Garraf, en natura; les platges de Castelldefels i Sant Sebastià de Sitges, i atractius familiars com el Parc de Francesc Macià, a Malgrat de Mar.

26/10/2022

La Diputació de Barcelona, sota la marca Barcelona és molt més, participarà a la 60a edició de la Fira de Mostres de Girona que tindrà lloc al Palau de Fires de Girona del 28 d’octubre a l’1 de novembre, una exhibició multidisciplinària al voltant de l’alimentació, indústria, tecnologia, decoració, construcció, oci i turisme de les comarques gironines i catalanes.

Turisme de la Diputació de Barcelona participarà en aquest esdeveniment sota la marca Barcelona és molt més i  les marques turístiques Costa Barcelona i Paisatges Barcelona, amb l’objectiu de donar a conèixer l’oferta turística de la província de Barcelona.

20/10/2022

El Museu Marítim de Barcelona acull dissabte 22 d’octubre se celebra el Barcelona International Community Day, punt de trobada anual per a la comunitat estrangera que es trasllada a Barcelona per desenvolupar la seva vida personal i professional. Aquest esdeveniment està organitzat per l’Ajuntament de Barcelona, a través de Barcelona Activa, amb l’objectiu de facilitar la integració i la retenció del talent internacional.

Turisme de la Diputació de Barcelona, sota la marca Barcelona és molt més,  participarà conjuntament amb Turisme de Barcelona amb un estand en el qual s’informarà al públic visitant de les diferents ofertes turístiques de la Destinació Barcelona i també realitzarà la presentació Wine tourism destination, sobre l’oferta enogastrònomica del territori, al públic assistent.
 

S'estan mostrant 101 - 105 de 192 resultats.