FASE 2: Guia didàctica
Què aprendreu?
Ha arribat el moment de dissenyar la imatge de la vostra cooperativa.
Els objectius d’aquesta fase del projecte són:
Entendre per què la imatge és important com a mitjà de difusió i de comunicació.
- Aprendre com es dissenya la imatge d’una empresa o d’un projecte.
- Practicar el que heu après aplicant tècniques artístiques i plàstiques.
- Utilitzar l’ordinador i les tecnologies de la comunicació.
- Aprendre a treballar en equip.
- Aprendre a consensuar i a acceptar les decisions del grup.
Què fareu?
Primer, explorar què és la “imatge” d’una empresa i com s’ho fan les empreses per donar-se a conèixer.
Les preguntes per reflexionar us ajudaran a entrar en matèria i els exemples de logotips us donaran idees que després us poden ser útils.
Després, organitzar la feina que s’ha de fer.
Un cop estigui tot ben organitzat, crear la imatge de la vostra cooperativa seguint els passos que us recomanem a continuació.
Pas 1: Trobar un lema que sigui atractiu i original.
Pas 2: Dissenyar un logotip.
Pas 3: Preparar materials que us ajudin a fer publicitat dels vostres productes.
Fet? Genial! Doncs ara ja podeu compartir tot el que heu fet amb els companys i companyes d’altres cursos, amb les vostres famílies i els vostres veïns i veïnes: com més gent conegui el vostre projecte, més compradors tindreu el dia de la venda!
Us suggerim dues maneres de compartir el que heu fet:
- Crear un blog
- Gravar una falca de ràdio.
I per acabar, l’activitat fonamental que no ha de faltar mai: reflexionar sobre el que heu après durant aquesta fase del projecte fent servir l’Eina d’avaluació
Esquema resum
Recursos | ||
---|---|---|
Explorar: | Explorem què és la imatge de la cooperativa i per a què serveix | |
Organitzar: | Planifiquem la feina | |
Aplicar: | Decidim un lema Dissenyem un logotip Preparem la nostra imatge | |
Compartir: | Dissenyem un blog Fem una falca de ràdio Anem als mitjans de comunicació | |
Reflexionar: | Reflexionem sobre el que hem après |