Sessió de treball del Pla de Millora dels Serveis Públics de Consum en municipis de menys població

Imatge: Diputació de Barcelona

01/07/2024 11:17 h.

Dins del marc del Pla de Millora dels Serveis Públics de Consum, el passat 17 de juny va tenir lloc al municipi de Vacarisses una sessió específica de treball per a definir com millorar el suport, que ja es dona des del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació, als municipis amb menys habitants de la demarcació, amb l’objectiu de garantir que tots els ciutadans i ciutadanes gaudeixin de la protecció dels seus drets com a persones consumidores amb iguals condicions.

• Avís sobre les afectacions als consumidors pel coronavirus

17/03/2020 12:23 h.

L'Agència Catalana de Consum informa sobre les mesures adoptades per la declaració de l'estat d'alarma i que afecten directament les persones consumidores.

Directrius

• Dia Mundial del Consumidor 2020

09/03/2020 08:55 h.

Per commemorar el Dia Mundial del Consumidor el 15 de març, la Diputació de Barcelona amb el conjunt d’ens locals de la demarcació, llança una campanya de difusió dirigida a la ciutadania amb l’objectiu d'evitar els riscos de seguretat i privacitat en compres i contractacions en línia.

Campanya

• Gavà: "Mercats Municipals: Temps d'Avançar"

21/02/2020 12:02 h.

Gavà acollirà el pròxim 26 de febrer, la conferència "Mercats Municipals: Temps d'Avançar", organitzada per la Unió de Consumidors de Catalunya amb la col·laboració de Mercadona, la Diputació de Barcelona i l'Agència Catalana del Consum. En la jornada es donaran a conèixer les noves tendències que estan transformant els mercats: la lluita contra el malbaratament alimentari, les noves tipologies de parades i la introducció de noves gammes de productes. Més informació

• Etiquetatge obligatori als aliments

30/01/2020 12:15 h.

El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya ens proporciona la informació alimentària de caràcter general que cal facilitar als consumidors a l'etiquetatge obligatori.

• Sessió informativa de presentació del Catàleg de Serveis 2020 en els àmbits del benestar, la salut, el consum, la igualtat i la cohesió social

14/01/2020 14:20 h.

• Data: dilluns 20 de gener.
    • Horari: de 10 h a 12.30 h.
    • Lloc: Espai Francesca Bonnemaison (Sant Pere més Baix, 7 de Barcelona).

Destinataris:

• Regidores i regidors de cada àmbit.
    • Personal tècnic o cap de cada ajuntament en la matèria.
    • Caps de servei de l’Àrea.

Preguem confirmeu l'assistència a l'adreça electrònica: gs.salutpc@diba.cat

S'estan mostrant 71 - 75 de 183 resultats.