Cercle de Comparació Intermunicipal de Museus Locals

Els Cercles de Comparació Intermunicipals (CCI) són un instrument de suport a l'avaluació i la millora dels serveis públics municipals, que impulsa el Servei de Programació de l'Àrea de Recursos Humans, Hisenda i Serveis Interns de la Diputació de Barcelona conjuntament amb les àrees que treballen en els diversos àmbits d'anàlisi.

El Cercle de Comparació Intermunicipal de Museus Locals es duu a terme des de l’any 2016 per contribuir a la millora de la prestació i de la gestió dels serveis que ofereixen els museus locals, a partir de la definició i validació d'indicadors dels museus, l'anàlisi de resultats i la comparació entre diferents municipis. Gràcies a aquests indicadors, obtenim un coneixement el més complet possible del conjunt d’equipaments museístics.

En la darrera edició (2022) hi han participat 50 dels 51 municipis integrants de la Xarxa de Museus Locals, que gestionen 63 museus disseminats pel territori en 208 seus i extensions.

Resultats del Cercle de Comparació Intermunicipal de Museus Locals