Convocatòries de subvencions a entitats en l’àmbit de la cooperació al desenvolupament i la ciutadania global
Projectes de cooperació al desenvolupament (Codi: 201720175120009453)
Està dirigida a projectes que donin suport a processos de desenvolupament local i promoció dels drets humans a països i sectors prioritzats a les bases. Els projectes han de tenir una durada de 24 mesos d’execució amb inici al 2018.
Termini de presentació de la sol·licitud: 31 de gener de 2018
Bases de la convocatòria [CAT] [CAST]
Presentació [Powerpoint]
Guia per a la presentació electrònica de sol·licituds
Justificació de les accions:
Cal presentar la documentació signada amb certificat digital per mitjà dels següents enllaços específics de la Seu electrònica (cal utilitzar el navegador Internet Explorer).
En el cas de les factures físiques, tiquets, targetes de transport o d’altres documents amb impossibilitat de presentar-se electrònicament en format original, cal presentar la documentació escanejada i posteriorment presentar els originals en el mateix ordre a l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament per tal de compulsar-los.
Per qüestions informàtiques podeu consultar els requisits tecnològics per la presentació electrònica o bé trucar al telèfon de suport informàtic 900 101 934.
- Informe de seguiment trimestral de les activitats [CAST]
-
Informe parcial (amb informe d’auditor):
-
Informe d’auditor de comptes (inscrit en el Registre Oficial d’Auditors de Comptes) amb l’abast determinat a les bases reguladores (Annex F), incorporant els següents documents com annexos a l’informe:
- Informe final (amb informe d’auditor): NOU!
- Formulari de presentació de la justificació [CAT / CAST]
- Informe d’auditor de comptes (inscrit en el Registre Oficial d’Auditors de Comptes) amb l’abast determinat a les bases reguladores (Annex F- CAT / CAST), incorporant els següents documents com annexos a l’informe:
- Annex A (Memòria de l’actuació) [CAT / CAST]
- Annex B (Memòria econòmica – presentar document pdf signat electrònicament i versió digital en Excel) [CAT / CAST]
- Annex C (Relació ingressos o subvencions, o declaració que no n’hi ha) [CAT / CAST]
- Annex D (Certificat/ declaració responsable d’estar al corrent d’obligacions tributàries i amb la Seguretat Social) [CAT / CAST]
- Annex E (Pressupost executat) [CAT / CAST]
Tots els documents indicats han d’estar signats electrònicament amb certificat digital per el representant de l’entitat, inclosos els que acompanyen l’informe d’auditoria. L’informe d’auditoria ha d’estar signat electrònicament per l’auditor.
-
Informe parcial (amb justificants de despesa):
- Informe final (amb justificants de despesa): NOU!
- Formulari de presentació de la justificació [CAT / CAST]
- Annex A (Memòria de l’actuació) [CAT / CAST]
- Annex B (Memòria Econòmica – presentar document pdf signat electrònicament i versió digital en Excel) [CAT / CAST]
- Annex C (Relació Ingressos o subvencions, o declaració que no n’hi ha) [CAT / CAST]
- Annex D (Certificat/ declaració responsable d’estar al corrent d’obligacions tributàries i amb la Seguretat Social) [CAT / CAST]
- Annex E (Pressupost executat) [CAT / CAST]
Tots els documents indicats han d’estar signats electrònicament amb certificat digital per el representant de l’entitat.
Accions de promoció dels Drets Humans en l'àmbit internacional (Codi:201720175120009443)
Destinada a projectes que donin suport a campanyes internacionals de promoció i defensa dels drets humans i accions de promoció i defensa dels DH en països i territoris que no són objecte de la convocatòria de projectes de cooperació. Les accions han de tenir una durada de 24 mesos d’execució amb inici al 2018.
Termini de presentació de la sol·licitud: 31 de gener de 2018
Bases de la convocatòria [CAT] [CAST]
Presentació [P Point]
Guia per a la presentació electrònica de sol·licituds
Justificació de les accions:
Cal presentar la documentació signada amb certificat digital per mitjà dels següents enllaços específics de la Seu electrònica (cal utilitzar el navegador Internet Explorer).
En el cas de les factures físiques, tiquets, targetes de transport o d’altres documents amb impossibilitat de presentar-se electrònicament en format original, cal presentar la documentació escanejada i posteriorment presentar els originals en el mateix ordre a l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament per tal de compulsar-los.
Per qüestions informàtiques podeu consultar els requisits tecnològics per la presentació electrònica o bé trucar al telèfon de suport informàtic 900 101 934.
- Informe de seguiment trimestral de les activitats [CAST]
-
Informe parcial (amb informe d’auditor):
-
Informe d’auditor de comptes (inscrit en el Registre Oficial d’Auditors de Comptes) amb l’abast determinat a les bases reguladores (Annex F), incorporant els següents documents com annexos a l’informe:
- Informe final (amb informe d’auditor): NOU!
- Formulari de presentació de la justificació [CAT / CAST]
- Informe d’auditor de comptes (inscrit en el Registre Oficial d’Auditors de Comptes) amb l’abast determinat a les bases reguladores (Annex F- CAT / CAST), incorporant els següents documents com annexos a l’informe:
- Annex A (Memòria de l’actuació) [CAT / CAST]
- Annex B (Memòria Econòmica – presentar document pdf signat electrònicament i versió digital en Excel) [CAT / CAST]
- Annex C (Relació Ingressos o subvencions, o declaració que no n’hi ha) [CAT / CAST]
- Annex D (Certificat/ declaració responsable d’estar al corrent d’obligacions tributàries i amb la Seguretat Social) [CAT / CAST]
- Annex E (Pressupost executat) [CAT / CAST]
Tots els documents indicats han d’estar signats electrònicament amb certificat digital per el representant de l’entitat, inclosos els que acompanyen l’informe d’auditoria. L’informe d’auditoria ha d’estar signat electrònicament per l’auditor.
-
Informe parcial (amb justificants de despesa):
- Informe final (amb justificants de despesa): NOU!
- Formulari de presentació de la justificació [CAT / CAST]
- Annex A (Memòria de l’actuació) [CAT / CAST]
- Annex B (Memòria Econòmica – presentar document pdf signat electrònicament i versió digital en Excel) [CAT / CAST]
- Annex C (Relació Ingressos o subvencions, o declaració que no n’hi ha) [CAT / CAST]
- Annex D (Certificat/ declaració responsable d’estar al corrent d’obligacions tributàries i amb la Seguretat Social) [CAT / CAST]
- Annex E (Pressupost executat) [CAT / CAST]
Tots els documents indicats han d’estar signats electrònicament amb certificat digital per el representant de l’entitat.
Projectes d'educació per al desenvolupament (Codi: 201720175120009133)
Presentació [P Point]
Preguntes + freqüents [Darrera actualització 12/6/2017]
Justificació de les accions:
Cal presentar la documentació signada amb certificat digital per mitjà dels següents enllaços específics de la Seu electrònica (cal utilitzar el navegador Internet Explorer).
En el cas de les factures físiques, tiquets, targetes de transport o d’altres documents amb impossibilitat de presentar-se electrònicament en format original, cal presentar la documentació escanejada i posteriorment presentar els originals en el mateix ordre a l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament per tal de compulsar-los.
Per qüestions informàtiques podeu consultar els requisits tecnològics per la presentació electrònica o bé trucar al telèfon de suport informàtic 900 101 934.
- Informe de seguiment trimestral de les activitats
-
Informe parcial (Data màxima de lliurament 15 d’octubre de 2018):
-
Informe final. Inclou la següent documentació:
- Memòria de l’actuació (Annex A).
- Memòria econòmica (Annex B)
- Relació subvencions o d’altres ingressos amb la mateixa finalitat o declaració que no n’hi ha (Annex C).
- Pressupost executat (Annex F)
- Si escau, els pressupostos sol·licitats de conformitat amb l’art. 31.3 de la Llei general de subvencions.
-
Certificat d’estar al corrent d’obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, si no ha acceptat de forma expressa que siguin obtinguts directament per la Diputació de Barcelona, o declaració responsable, en els supòsits previstos en l’article 24 del RD 887/2006, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei general de subvencions. (Annex D)
Tots els documents indicats han d’estar signats electrònicament per el representant de l’entitat, inclosos els que acompanyen l’informe d’auditoria. L’informe d’auditoria ha d’estar signat electrònicament per l’auditor.
Objecte:
Subvencions destinades a finançar projectes d'educació per al desenvolupament impulsats per entitats sense ànim de lucre, universitats i agrupacions d’ambdues que es desenvolupin a la demarcació de Barcelona.
Per projecte d’educació per al desenvolupament s’entén una proposta que promogui una ciutadania global conscient, crítica i compromesa amb la promoció dels drets humans i el desenvolupament humà sostenible i amb la solidaritat internacional entesa des de la coresponsabilitat. Els projectes que es presentin hauran d’inscriure’s en els àmbits temàtics i objectius transversals previstos a les bases i contribuir als següents objectius:
- La sensibilització de la ciutadania
- La formació de la ciutadania en continguts, habilitats i valors
- La generació de coneixement (recerca)
- La incidència política i mobilització socials
La teva privacitat és la nostra prioritat
Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús:
- Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
- Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.
Guardem l’acceptació de cookies durant 30 dies per a millorar l’experiència de navegació. Recorda que pots eliminar les cookies del teu navegador. - De tercers per mostrar-te informació de les nostres xarxes socials, com Facebook, X, YouTube, etc. A l’accedir a aquests llocs web podràs decidir si acceptes o no les seves polítiques de privacitat i de cookies.