Notícies butlletins

Existeixen les estafes per internet?

.

.

L'internet ha evolucionat força des què va néixer com a mitjà de comunicació a mitjans dels anys 90. Avui és una eina amb molts usos i aplicacions, ofereix serveis de tot tipus i és una xarxa d'interacció social on la comunicació i la informació entre els usuaris es pot compartir des de diferents punts del món. I sobretot, dóna la possibilitat de realitzar-hi transaccions comercials sense limitacions.

El consumidor i les xarxes socials

El consumidor "omnicanal" és el client que utilitza diversos canals per poder interactuar i comunicar-se amb companyies i/o marques comercials. Aquest perfil de la persona consumidora empra, cada vegada més i sense gaires dificultats, les noves tecnologies durant les cinc fases del procés de compra que comprèn: el reconeixement de les necessitats funcionals o emocionals, la recerca, la valoració de la informació, la compra i l'avaluació postcompra.

Volem donar-nos de baixa dels serveis de telefonia?

La diversitat d'ofertes i serveis faciliten la poca fidelitat dels usuaris dels serveis de telefonia i internet, situació que es tradueix en una permanent mobilitat entre les diferents operadores. Aquesta situació condueix a la necessària sol·licitud de baixa del servei, moment on podem patir diferents estratègies que poden dificultar la nostra voluntat, per aquest motiu hem elaborat una relació de consell a tenir en compte.

Comissions desorbitades per a comptes en descobert

Hem detectat en la tramitació de reclamacions algunes pràctiques que es podrien considerar abusives en la forma de crear comissions als seus clients.

Compte! Els SMS i SMS Premium evolucionen a les aplicacions via WhatsApp

Baixar aplicacions via WhatsApp o via Google Play pot presentar incovenients i problemes, si no som prou curosos en les nostres accions. 

S'estan mostrant 19 - 24 de 24 resultats.